pohoiyi.blogg.se

KARL OSKARDAGARNA I VÄXJÖ 2015

Publicerad 2015-08-07 20:38:57 i Resor,

 

Idag har festivalen äntligen satts igång på riktigt! Och trots den goda maten måste ju Molly Sandéns uppträdande vara höjdpunkten i denna dag. Åtminstone för mig. :) Det tråkiga är väl som vanligt vädret. Hela dan har det varit fint väder med gassande sol men så kom regnet och överraskade oss precis när Molly skulle sjunga. :( Oh well, det var bra ändå. Vilken härlig tjej hon är den där Molly!

Jag kan inte vänta tills imorgon då Darin kommer! Hoppas han sjunger de gamla låtarna ni vet typ som Step Up, Money For Nothing, Want Ya! Omg, vilka megahitar de var. Brings back memories, till min pluggtid. :) Vilken härlig tid det var. Inte för att mitt nuvarande liv är sämre men det är lite mysigt att vara lite nostalgisk ibland. Så många minnen man hinner samla på sig under snart 30 års tid. :O

 
 
 
 
Tittut! :D
 
 
Ha en fortsatt härlig fredagskväll peeps!
 
 
På återseende/
Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela